loading...
ایستگاه شادی
saeed بازدید : 190 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

  به گزارش خراسان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: زن و شوهر جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند به پلیس فتا مراجعه کردند و از ایجاد مزاحمت های تلفنی و اختلاف افکنی های خانوادگی توسط فرد ناشناسی خبر دادند. آن ها اظهار داشتند: جوانی به صورت تلفنی ما را تهدید می کند که باید از یکدیگر طلاق بگیریم و سپس در میان تهدیدهای خود عنوان می کند که از ما فیلم خصوصی دارد!

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع گروهی از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس فتا مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فرد مزاحم از محلی نزدیک به منزل شاکیان تماس گرفته است.

 

 

saeed بازدید : 121 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

یک زن 50 ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.


همسر 60 ساله این زن در سال 2011 با زن دیگری آشنا شده و رابطه  پنهانی آغاز کرد، کاترین به شوهرش مشکوک شد و موفق شد او را غافلگیر کند و برای اینکه درس خوبی به او داده باشد, درحالیکه فریاد میزد " تو لیاقت مرد بودن را نداری" دست به این اقدام عجیب زد.

دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است . گفتنی است او بعد از گذراندن 7 سال از دوران محکومیتش در لیست انتظار عفو مشروط قرار خواهد گرفت.

saeed بازدید : 93 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

داستان خنده دار, پارمیدا

علی:خانومت و دختر کوچولوت چطورن؟

دانیال: خوبن. اتفاقا معصومه و پارمیدا هم خیلی دوست دارن تو رو ببینن.

علی:آره منم همینطور. آخ که اگه من اون پارمیدای خوشگل و نازتو ببینم، می نشونمش توی بغلم و یه دل سیر ماچش می کنم و حسابی اون چشمای قشنگشو می بوسم.

وای که چه موهای لختی داره پارمیدا.

آدم دوست داره دستشو بکنه لای موهاش. با اینکه فقط

عکسشو دیدما، ولی عاشقش شدم. وای که این پارمیدا

چقدر ناز و خوردنیه! باور کن ببینمش اصن نمی ذارم

از توی بغلم تکون ...

دانیال: ببین ادامه نده. پارمیدا اسم زنمه! اسم دخترم معصومه ست!

 

saeed بازدید : 65 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

167365

اسمی که کیم کارداشیان و کانیه وست برای دخترشان انتخاب کردند، از روز پنج شنبه تا امروز موضوع بحث های داغ و جوک های بسیاری شده است. حتی خود کارداشیان هم در برنامه تلویزیونی جی لنو در ماه مارس، اسم “نورث وِست” (شمال غرب) را خنده دار دانسته بود و گفته بود که این اسم اصلاً در لیست آنها نیست.

 

ولی حالا این زوج همان اسم را برای دخترشان انتخاب کرده اند و او را “نوری” صدا می زنند.
شایعه شده بود که کیم می خواهد اسمی برای دخترش انتخاب کند که با حرف “ک” شروع بشود، ولی خودش اعلام کرد که در لیست او نام هایی که با “ک” شروع بشود زیاد است، ولی قطعاً نام های دیگری هم هست.
او روز شنبه ۱۵ ژوئن فرزندش را ۵ هفته قبل از موعد مقرر، در مرکز پزشکی سدارز-سینای به دنیا آورد. این بیمارستان در میان ستاره ها محبوب است و چهره هایی همچون بریتنی اسپیرز، ویکتوریا بکهام و جسیکا سیمپسون در همین بیمارستان فرزندانشان را به دنیا آوردند.

منبع : برترین ها

 

saeed بازدید : 63 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

رسانه‌های پاپوآگینه نو اعلام کردند: دختر نوجوانی که توسط پدرش مورد تجاوز قرار گرفته بود، سر او را از تن جدا کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این دختر ۱۸ ساله پس از آن که از سوی پدرش مورد تجاوز قرار گرفت با چاقو سر او را از تن جدا کرد.

شاهدان این حادثه که مخالف تسلیم کردن این دختر به پلیس بودند، اظهار داشتند: او پس از آن که سر پدرش را از بدن جدا کرد، حادثه را به پلیس گزارش و علت آن را نیز بیان کرد.

این گزارش حاکیست، پدر این دختر که اواسط دهه ۴۰ عمر خود را می‌گذارند در زمان غیبت همسر و دو فرزند دیگرش در خانه به دختر نوجوان خود تجاوز کرد.

این دختر تاکید دارد که اقدام شیطانی پدرش او را وادار به این کار کرده و پدرش مستحق مرگ بوده است.

جرائمی همچون تجاوز، قتل و فعالیت‌های جادوگری مشکوک به وفور در پاپوآ گینه نو گزارش می‌شود.

منبع : ایسنا

 

saeed بازدید : 59 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

خوشگذرانی بازیکنان اسپانیا تا صبح با برخی زنان در محل اقامت

خوشگذرانی بازیکنان اسپانیا تا صبح با برخی زنان در محل اقامت

یکی از کارکنان هتل گلوبو گفت پس از پیروزی ۲-۱ اسپانیا، گروهی از بازیکنان با گروهی از زنان وارد هتل می شوند و با آن ها تا نیمه شب به کارت بازی و استفاده از مشروبات الکلی می پردازند و بعضی از آن ها با این زنان به اتاق هایشان رفته اند. وقتی صبح از خواب بلند می شوند می بینند زنان نیستند و با خود مقداری یورو برده اند که این پول ها برای بازیکنان اسپانیا بوده است.
طبق گزارش ها پیکه در راس این بازیکنان بوده است و او نیز به این خبر واکنش نشان داده و بسیار عصبانی شده است.
تصاویر دوربین های مدار بسته این شواهد را ضبط کرده است و کارکنان هتل گفته اند که آن را برای تحقیقات پلیس حاضرند ارائه دهند.

 

saeed بازدید : 67 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

این زن فرهنگ دوست دختر و پسر را در ایران رواج داد + عکس

این زن فرهنگ دوست دختر و پسر را در ایران رواج داد + عکس

 لیلی جهان آرا، فرزند عبدالله جهان آرا(تیمسار بازنشسته ارتش)، که به مناسبت ازدواج به حسین علی امیر ارجمند به لیلی امیر ارجمند شهرت یافت، در سال ۱۳۱۷ به دنیا آمد.

لیلی جهان آرا که تحصیلات خود را در سال ۱۳۴۲ با دریافت فوق لیسانس کتابداری از دانشگاه رانگرز نیوجرسی به اتمام رسانید، در دوران قدرت فرح دیبا صمیمی ترین دوست او بود و به این مناسبت به مشاغل متعدد و شامخ دست یافت و آخرین سمت وی عضو هیئت امناء و مدیر عامل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان بود.


 

saeed بازدید : 50 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

مجری ممنوع‌ التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

مجری ممنوع‌ التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

دیروز در حالی خبر راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس به روی خط خبرگزاری‌ها رفت که محمد رویانیان از رضا رشیدپور مجری مشهور و ممنوع‌التصویر صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان اصلی این شبکه نام برد.

محمد رویانیان با اعلام خبرهای فوق می‌افزاید: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


 

saeed بازدید : 61 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

دستگیری مردی که آبروی بسیاری از زنان مشهور را برده بود!

دستگیری مردی که آبروی بسیاری از زنان مشهور را برده بود!

مردی که ایمیلهای شخصی اسکارلت جوهانسون، میلا کانیس، کریستینا آگویلرا و تعدادی زن دیگر را هک کرده بود به مدت ۱۰ سال زندانی شد. این مرد که کریستوفر چینی نام دارد ، بخاطر دسترسی غیر مجاز به کامپیوتر شخصی این ستاره هالیوودی و استفاده از فایلهای خصوصی آنها مجرم شناخته شد.
بنا به گفته دادستان این پرونده ، کریستوفر چینی بین ماه نوامبر سال ۲۰۱۰ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۱، ایمیلهای بیش از ۵۰ نفر از شخصیتهای مشهور صنعت سینما و موسیقی را هک کرده است .
این هکر بعد از ۱۱ ماه تحقیقات و بررسی ، شناسایی و دستگیر شد.

کریستوفر چینی درباره جرائمی که انجام داده است گفت:” همه چیز از یک کنجکاوی ساده شروع شد، مسلما” مطلع شدن از زندگی خصوصی افرادی که همیشه فقط روی پرده سینماها می بینیم برای همه جالب است …. اما بعد از مدتی به این کار اعتیاد پیدا کردم و دیگر دست خودم نبود.”
او داشتن هرگونه انگیزه جنایی را رد کرد و گفت:” من هرگز نمی خواستم که از این ایمیلها برای باج گیری استفاده کنم”

 

منبع : آفتاب

saeed بازدید : 89 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

به تازگی "لیلا قبادی" مدل 24 ساله ایرانی الاصل اهل کانادا ادعا کرده است که از جولای سال 2012 با کانی وست (همسر کیم کارداشیان) رابطه داشته و هم اکنون نیز که "کیم کارداشیان" دوران بارداری اش را می گذراند، رابطه اش ادامه دارد.

"لیلا قبادی" در توضیح افشاگری های خود گفته است: من قصد دارم خانواده کارداشیان را نابود کنم. این بد است. این بسیار بد و شرم آور است ولی اگر قرار است آنها بچه داشته باشند باید کارداشیان همه چیز را بداند.

"لیلا قبادی" در گفتگو با مجله استار آمریکا گفت: با کانی وست در هتل آتلانتیک رابطه داشته و حتی هفته گذشته نیز این خواننده رپ از او درخواست ملاقات کرده است.

وی گفت: "کانی وست" در رابطه با "کیم کارداشیان" فریب خورده است و این رابطه صرفا برای تبلیغات بوده و چندان جدی نیست.

"کانی وست" نسبت به این ادعا عکس العمل نشان داده و تبلیغی بودن رابطه اش با بازیگر مشهور را رد کرده است.

saeed بازدید : 117 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود.

 

رسانه های عربستان سعودی صبح امروز از بازداشت ۱۰۰ دختر عربستانی در یک جشن شیطان پرستی خبر دادند.


 

این رسانه ها در ادامه افزودند: پس از ابلاغ برخی شهروندان در مورد یک پارتی عجیب غریب در هتلی معروف در استان “الخبر” در جنوب عربستان، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای “هیئت امر به معروف و نهی از منکر” موسوم به پلیس دینی به محل رفته و پس از دقایقی وارد هتل شدند.

 

بعد از بازداشت افراد حاضر در پارتی، مشخص شد که یک دختر ۲۰ ساله، سالن را اجاره کرده و همه دوستان و همفکران شیطان پرست خود را گردهم آورده و جشن شیطان پرستی برگزار کرده بودند.

 

فرمانده پلیس استان “الخبر” نیز ضمن تأیید این خبر، گفت: برای همه افراد بازداشت شده پرونده تشکیل شده و به دادگاه ارسال گردید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی در ادامه افزود: در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود.

 

این فرمانده پلیس سعودی گفت: متأسفانه مشروبات الکلی نیز در جشن سلف شده بود و بسیاری از دختران در حالت مستی بودند. نقاب های مخصوص شیطان پرستان نیز توسط نیروهای ما کشف و ضبط گردید. موزیکی در سالن پخش می شد نیز مخصوص شیطان پرستان بوده است.

 

گفتنی است این اولین باری نیست که جشن های شیطان پرستی در کشور وهابیت برگزار می گردد بلکه حدود یک ماه پیش نیز نیروهای پلیس دینی سعودی با شناسایی یک پارتی مختلط ، نزدیک به ۷۰ شیطان پرست دیگر را بازداشت کردند.

 

saeed بازدید : 67 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

نوعی هندوانه که بیشتر در شمال کشور ژاپن می روید دارای قیمتی بسیار بالا است.
این هندوانه که به “هندوانه دانسوکه” مشهور است تنها در بخش های شمالی ژاپن به بار می نشیند و دارای خواص منحصر به فرد خود است.
تنها مشکل این نوع هندوانه قیمت بسیار بالای آن است که می تواند بر حسب مرغوبیت و ورنش قیمت حیرت آور ۶ هزار دلار (حدود ۱۸ میلیون تومان) داشته باشد

 

هندوانه ۱۸ میلیون تومانی ! (تا حالا دیده اید) + عکس|www.shadifun.com

 

از جمله خواص ویژه این هندوانه رنگ شدیدا قرمز آن همچنین طعم شیرین و خاص ،تیره بودن پوست آن وکمیاب بودن آن به نسبت دیگر هندوانه ها است.

saeed بازدید : 205 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به نقل از شیعه آنلاین روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در خبری فاش کرد: نیروهای امنیتی این کشور با حمله به یکی از آپارتمان های واقع در شهر لندن که گمان می کردند در آن تعدادی اسلامگرای افراطی مخفی شده اند، اسلامگرایی را در آنجا پیدا نکردند بلکه متوجه شدند که این محل، یک خانه فساد مربوط به اعراب می باشد.
 
این روزنامه در ادامه نوشت: این نیروهای امنیتی در این حمله خود تعدادی از افراد موجود در آپارتمان را در حالی بازداشت کردند که با لباس های نامناسب در محل حضور داشتند. فایننشال تایمز همچنین نوشت: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد که یکی از افراد بازداشت شده، «سلوی حمد بن جاسم» دختر نخست وزیر قطر است.
او در حالی بازداشت شد که نیمه عریان با یک مرد غیر عرب هم بستر شده بود. این روزنامه افزود: پس از اینکه سفارت قطر از ماجرا اطلاع یافت، فورا اقدامات لازم برای سانسور کامل این خبر را انجام داد اما یکی از نیروهای امنیتی انگلیس این ماجرا را به فایننشال تایمز خبر داد.


روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پایان خبر نوشت : سفارت قطر پیشنهاد پنجاه میلیون دلار داده بود که این خبر منتشر نشود. این حادثه همه نیروهای امنیتی و دستگاه امنیت انگلیس را به  شدت غافلگیر کرده است.
 

saeed بازدید : 116 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

افکارنیوز نوشت:

پرونده زن جوانی که قربانی رابطه‌ای پنهانی شده و در باغ انگور به قتل رسیده‌ بود برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

ماموران پلیس سه سال قبل توسط باغبانی در جریان قتل یک زن قرار گرفتند. مرد باغبان به پلیس گفت جسد زن جوانی را حین آبیاری باغ پیدا کرده ‌است و نمی‌داند او کیست و چطور کشته‌ شده ‌است.

با این گزارش بود که پلیس به باغ انگور رفت و تحقیقات را آغاز کرد. آثار برجای‌مانده روی بدن این زن نشان می‌داد او خفه‌ شده ‌است. مقتول جثه‌ای لاغر داشت و چهره‌اش نشان می‌داد کمتر از ۳۰ سال دارد. با اینکه چند روزی از مرگ زن جوان گذشته و اعضای بدنش در حال متلاشی شدن بود جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

saeed بازدید : 156 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

متهم به هویت علیرضا ۱۵ ساله در اعترافات خود اظهار داشت: که با گذاشتن نقاب و جعل عنوان نظامی از دختران بد حجاب زورگیری و اخاذی می‌کرد، در نهایت نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: زورگیری ۱۵ ساله که با جعل عنوان از دختران محدوده توچال زورگیری می‌کرد توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

سو استفاده این پسر از دختران توچال

saeed بازدید : 153 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیفانی دختر 28 ساله ایست که در اوکلاهما امریکا زندگی می کند. او مدتی بود که کار خود را به عنوان دستیار معلم در یک دبیرستان آغاز کرده بود اما به دلیل حرکت غیر اخلاقی خود، محکوم به زندان شد!

saeed بازدید : 185 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس پلیس فتای استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد صفحه‌ای جعلی در اینترنت اقدام به هتک حرمت دختر جوانی کرده بود، خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ امینی رئیس پلیس فتا اردبیل اعلام کرد: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، ماموران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی‌های اولیه معلوم شد فردی ناشناس صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکیه در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد و با انتشار تصاویر شخصی و درج مطالب ناروا علیه او و نیز قرار دادن شماره تماس وی موجب هتک حرمت و مزاحمت این خانم را فراهم کرده است.

سرهنگ امینی افزود: طی بررسی و تحقیقات فنی متهم با هویت معلوم و ساکن اردبیل شناسایی و با دستور مرجع قضایی به این یگان احضار شد، وی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت از زمان دانشجویی با شاکیه آشنا شدم و طی چندین مرحله از او خواستگاری ولی پاسخ منفی شنیدم، وی هدف خود از این جرم را انتقام گیری از این خانم عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای اردبیل تاکید کرد: مواظب روابط دوستانه خود باشید و از دادن اطلاعات و عکس‌های شخصی به دوستان اجتناب کنید چرا که کوچکترین آسیبی در روابط دوستی می‌تواند انگیزه انتقام جویی و موارد مشابه را به وجود آورد.

saeed بازدید : 108 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تجاوز به ۲۰ دختر جوان در شهر رفسنجان

پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی ۳۲ ساله به ۲۰ نفر از دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد.
پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی ۳۲ ساله به ۲۰ نفر از دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد.

این مرد خود را به عنوان فردی حرفه‌ای در زمینه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب معرفی کرده و در برخی موارد حتی اقدامات پزشکی انجام می‌داد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان، با بیان اینکه "م – ت" ۳۲ ساله که از همسر خود جدا شده مدتی تحت نظر و تحقیقات نیروی انتظامی بود، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازرسی از منزل وی و تنظیم صورتجلسه متهم دستگیر شده و در دام قانون افتاد. وی افزود: همانطور که گفته شده قریب به ۲۰ دختر تجاوز شده که متاسفانه آنها به دلیل ترس از بی‌آبرویی اقدام به شکایت نکرده‌اند.

منبع : فان کلوب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 2,068
  • بازدید کلی : 26,363
  • کدهای اختصاصی