loading...
ایستگاه شادی
saeed بازدید : 190 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

  به گزارش خراسان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: زن و شوهر جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند به پلیس فتا مراجعه کردند و از ایجاد مزاحمت های تلفنی و اختلاف افکنی های خانوادگی توسط فرد ناشناسی خبر دادند. آن ها اظهار داشتند: جوانی به صورت تلفنی ما را تهدید می کند که باید از یکدیگر طلاق بگیریم و سپس در میان تهدیدهای خود عنوان می کند که از ما فیلم خصوصی دارد!

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع گروهی از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس فتا مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فرد مزاحم از محلی نزدیک به منزل شاکیان تماس گرفته است.

 

 

saeed بازدید : 104 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

مهم نیست قصد خرید چه لپ‌تاپی را دارید، در حال حاضر اصلا زمان مناسبی برای خرید لپ‌تاپ نیست! چندی پیش مقاله‌ای در زومیت منتشر شد که گفتگوی دو تن از صاحب‌نظران درباره خرید لپ‌تاپ بود. یکی می‌گفت صبر کنید یکی هم می‌گفت اگر بخواهید صبر کنید باید تا ابد منتظر باشید. اما این صحبت برای ۲ ماه پیش بود…

هم اکنون شرایط کمی متفاوت است. نمایشگاه Computex نشان داد که انقلابی در دنیای لپ‌تاپ اتفاق افتاده است. اینتل پردازنده‌های جدید خود را معرفی کرده، مایکروسافت ویندوز ۸ را به زودی منتشر می‌کند، اپل در حال تغییر خط تولید کامپیوترهای خود است، و دستگاه‌های دو رگه که مرز میان تبلت و اولترابوک‌ها را از بین برده‌اند بسیار جذاب به نظر می‌رسند. حتی اگر هیچ کدام از این‌ها برایتان مهم نباشد باز هم باید شکیبا باشید… چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید.

saeed بازدید : 121 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

یک زن 50 ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.


همسر 60 ساله این زن در سال 2011 با زن دیگری آشنا شده و رابطه  پنهانی آغاز کرد، کاترین به شوهرش مشکوک شد و موفق شد او را غافلگیر کند و برای اینکه درس خوبی به او داده باشد, درحالیکه فریاد میزد " تو لیاقت مرد بودن را نداری" دست به این اقدام عجیب زد.

دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است . گفتنی است او بعد از گذراندن 7 سال از دوران محکومیتش در لیست انتظار عفو مشروط قرار خواهد گرفت.

saeed بازدید : 157 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

مریم سادات کاظمی:به عقیده روانشناسان افراد متاهل معمولا از سلامت جسمانی بهتری برخوردارند و عمر طولانی تری دارند. زندگی در کنار همسر قطعا نقش بسزایی در مقابله با استرس دارد. تحقیقی که در این زمینه انجام شده گویای این واقعیت است که فشردن دست همسر، تاثیر مثبت غیر قابل انکاری در برابر استرس دارد.



تماس فیزیکی؛ عاملی مهم برای کاهش استرس


آیا فشردن دست خانم توسط همسرش در شرایط استرس زا واقعا می تواند فشار روحی وی را کاهش دهد یا نه؟ محققان به این منظور آزمایشی طراحی کردند که طی آن شوک های الکتریکی خفیفی به خانم های متاهل وارد می شد. در طول این مدت، محققان عملکرد مغز افراد که واکنش به استرس را نشان می داد، ثبت کردند. 
شوک های الکتریکی در دو موقعیت مختلف به خانم ها اعمال گردید: مرحله اول زمانی که آنها تنها بودند، سپس زمانی که همسر در کنارشان بود و دستشان را می فشرد.

 

 

saeed بازدید : 122 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)


مصاحبه کننده: شما معمولا صبح ها چه کاری انجام می دهید؟
دانشجو: صبح که از خواب بیدار میشم، وبگردی می کنم.
مصاحبه کننده: بعد از ظهر چطور؟
دانشجو: این که پرسیدن نداره! خب معلومه، وبگردی می کنم.
مصاحبه کننده: و شب ها؟
دانشجو: وبگردی می کنم دیگه.
مصاحبه کننده: پس چه زمانی درس می خوانید؟
دانشجو: زمانی که وبگردی نمی کنم.
مصاحبه کننده: پس زمان هایی هم هست که وبگردی نمی کنید.
دانشجو: نه، زمانی نیست که وبگردی نکنم.
مصاحبه کننده: پس منظورتون اینه که درس نمی خونید؟
دانشجو: چرا می خونم.
مصاحبه کننده: میشه خیلی واضح بفرمایین کی درس می خونین؟
دانشجو: توی وبگردی هام یه وقتایی ناخواسته و از روی بدشانسی، به وبلاگای درسی برمی خورم و باز هم متاسفانه تا زمانی که بخواهم اون وبلاگ رو ببندم، چشمم به یکی دو تا از جمله ها میخوره و با این روش تقریبا روزانه، پنج جمله ی ناخواسته یاد می گیرم!

saeed بازدید : 78 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

شیطانی به شیطان دیگر گفت: آن مرد مقدس متواضع رانگاه کن که در جاده راه
می رود. دراین فکرم که به سراغش بروم و روحش را در اختیار بگیرم…
رفیقش گفت: به حرفت گوش نمی دهد…تنها به چیزهای مقدس می اندیشد.
اما شیطان دیگر، بدون توجه به این حرف خود را به شکل ملک مقرب جبرئیل دراورد و در برابر مرد ظاهر شد.
گفت: آمده ام به تو کمک کنم.
مرد مقدس گفت: باید من را با شخص دیگری اشتباه گرفته باشی… من در زندگی ام کاری نکرده ام که سزاوار توجه یک فرشته باشم.
و به راه خود ادامه داد، بی آنکه هرگز بداند از چه چیزی گریخته است….

saeed بازدید : 83 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دخترانی که با وعده ازدواج اقدام به زورگیری خشن از شهروندان می‌کردند توسط اهالی محل دستگیر شدند.
۳۰ خرداد ماه امسال ساعت ۱۱ صبح چندی از اهالی منطقه علی آباد با ۱۱۰ تماس گرفتند و پلیس را در جریان دستگیری دو دختر زورگیر گذاشتند.

ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

زورگیری دختران جوان برای ازدواج + عکس

 

saeed بازدید : 93 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

داستان خنده دار, پارمیدا

علی:خانومت و دختر کوچولوت چطورن؟

دانیال: خوبن. اتفاقا معصومه و پارمیدا هم خیلی دوست دارن تو رو ببینن.

علی:آره منم همینطور. آخ که اگه من اون پارمیدای خوشگل و نازتو ببینم، می نشونمش توی بغلم و یه دل سیر ماچش می کنم و حسابی اون چشمای قشنگشو می بوسم.

وای که چه موهای لختی داره پارمیدا.

آدم دوست داره دستشو بکنه لای موهاش. با اینکه فقط

عکسشو دیدما، ولی عاشقش شدم. وای که این پارمیدا

چقدر ناز و خوردنیه! باور کن ببینمش اصن نمی ذارم

از توی بغلم تکون ...

دانیال: ببین ادامه نده. پارمیدا اسم زنمه! اسم دخترم معصومه ست!

 

saeed بازدید : 99 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟

میگم : پَ نه پَ اومدم چند تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم ! …

 

پ نه پ جدید, پ نه پ خنده دار

 

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم .

میگه نمره میخوای ؟

گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام ! …

 

 

saeed بازدید : 139 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس مردی که اسیر وسوسه شیطانی شد و دختر جویای کار را در شمال غرب تهران از پا درآورد دیروز در دادگاه کیفری پایتخت، محاکمه شد. ظهر هفتم مهر پارسال یک زن جوان با پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ تماس گرفت و گفت جنازه ای در برج…. شهرک نفت رها شده است. سپس افسران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به سرعت دست به کار شدند و به برج موردنظر رفتند. آنان با دیدن پیکر دختری که سر و صورتش زخمی بود ماجرا را با کشیک وقت دادسرای ناحیه ۲۷ در میان گذاشتند. بدین ترتیب بازپرس «حسین روشن» و پلیس دایره دهم آگاهی مرکز، رسیدگی قضایی – پلیسی به پرونده را در دستور کارشان قرار دادند و جنازه به پزشکی قانونی فرستاده شد.

بنابر این گزارش کارآگاهان در نخستین گام به بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته برج پرداختند و مشخص شد دختر نگونبخت، ساعت ۰۲/۱۱ دقیقه همان روز به همراه مرد ۳۱ – ۳۰ ساله ای وارد آنجا شده بود. با افشای این موضوع، ساکنان برج نیز فیلم دوربین های مداربسته را دیدند و «رضا- ح» را شناسایی کردند.

 

 

saeed بازدید : 78 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این میوه همانطور که در ظاهر مشاهده می‌شود، به شکل توت فرنگی است، ولی در واقع نوع نادری از میوه است که در آمریکای جنوبی کشف شد که در معرض انقراض قرار داشت، اما هلندی‌ها با کاشت گلخانه‌ای، آن را از انقراض نجات دادند. این میوه طعم آناناس دارد.

 

saeed بازدید : 65 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

167365

اسمی که کیم کارداشیان و کانیه وست برای دخترشان انتخاب کردند، از روز پنج شنبه تا امروز موضوع بحث های داغ و جوک های بسیاری شده است. حتی خود کارداشیان هم در برنامه تلویزیونی جی لنو در ماه مارس، اسم “نورث وِست” (شمال غرب) را خنده دار دانسته بود و گفته بود که این اسم اصلاً در لیست آنها نیست.

 

ولی حالا این زوج همان اسم را برای دخترشان انتخاب کرده اند و او را “نوری” صدا می زنند.
شایعه شده بود که کیم می خواهد اسمی برای دخترش انتخاب کند که با حرف “ک” شروع بشود، ولی خودش اعلام کرد که در لیست او نام هایی که با “ک” شروع بشود زیاد است، ولی قطعاً نام های دیگری هم هست.
او روز شنبه ۱۵ ژوئن فرزندش را ۵ هفته قبل از موعد مقرر، در مرکز پزشکی سدارز-سینای به دنیا آورد. این بیمارستان در میان ستاره ها محبوب است و چهره هایی همچون بریتنی اسپیرز، ویکتوریا بکهام و جسیکا سیمپسون در همین بیمارستان فرزندانشان را به دنیا آوردند.

منبع : برترین ها

 

saeed بازدید : 172 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

روسیه مانند یک گاو مهربان با چشمانی بزرگ است که شاخ های خنده داری دارد وهمیشه در حال تکان دادن دهان خود است .و آه چه شیر شیرینی می دهد. این بخشی از صحبت های ناتالیا پریورزیوا مدل روسی در مراسم تاج گذاری دوشیزه زمین است.پاسخ های وی در مورد سوالی درباره ی وطنش روسیه خشم همگانی را به دنبال داشته این در حای است که مراسم دوشیزه زمین ،مراسمی در سطح بانوی شایسته دنیا است.

 

 

saeed بازدید : 63 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

« نیوشا ضیغمی» فعالیت در عرصه هنر را با فیلم‌های موفق آغاز کرد و توانست دو بار کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ بلورین  بازیگری از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم باشد اما پروسه نمایش فیلم‌هایش او را مجبور به انتخاب فیلم‌هایی تجاری کرد که بتواند در زمان خود اکران شده و موفق عمل کند. او در کارنامه بازیگری خود بیش از چهار فیلم را به ثبت رسانده است که به فروش میلیاردی دست یافته و مخاطبان به خوبی با آنها ارتباط برقرار کردند. در بخش نخست مصاحبه درباره چگونگی انتخاب فیلم‌ها و روند بازیگری و برنامه‌اش برای انتخاب فیلم‌ها صحبت کردیم که از نظرتان می‌گذرد:

*در شروع فعالیت بازیگری با انتخاب‌های درست توانستید دوبار برای فیلم های «شوریده» و بعدها در «حس پنهان» کاندیدای دریافت سیمرغ شوید چرا این روند موفقیت ادامه نداشت و هیچ گاه نتوانستید سیمرغ را از آن خود کنید؟



 

saeed بازدید : 63 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

رسانه‌های پاپوآگینه نو اعلام کردند: دختر نوجوانی که توسط پدرش مورد تجاوز قرار گرفته بود، سر او را از تن جدا کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این دختر ۱۸ ساله پس از آن که از سوی پدرش مورد تجاوز قرار گرفت با چاقو سر او را از تن جدا کرد.

شاهدان این حادثه که مخالف تسلیم کردن این دختر به پلیس بودند، اظهار داشتند: او پس از آن که سر پدرش را از بدن جدا کرد، حادثه را به پلیس گزارش و علت آن را نیز بیان کرد.

این گزارش حاکیست، پدر این دختر که اواسط دهه ۴۰ عمر خود را می‌گذارند در زمان غیبت همسر و دو فرزند دیگرش در خانه به دختر نوجوان خود تجاوز کرد.

این دختر تاکید دارد که اقدام شیطانی پدرش او را وادار به این کار کرده و پدرش مستحق مرگ بوده است.

جرائمی همچون تجاوز، قتل و فعالیت‌های جادوگری مشکوک به وفور در پاپوآ گینه نو گزارش می‌شود.

منبع : ایسنا

 

saeed بازدید : 58 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

خوشگذرانی بازیکنان اسپانیا تا صبح با برخی زنان در محل اقامت

خوشگذرانی بازیکنان اسپانیا تا صبح با برخی زنان در محل اقامت

یکی از کارکنان هتل گلوبو گفت پس از پیروزی ۲-۱ اسپانیا، گروهی از بازیکنان با گروهی از زنان وارد هتل می شوند و با آن ها تا نیمه شب به کارت بازی و استفاده از مشروبات الکلی می پردازند و بعضی از آن ها با این زنان به اتاق هایشان رفته اند. وقتی صبح از خواب بلند می شوند می بینند زنان نیستند و با خود مقداری یورو برده اند که این پول ها برای بازیکنان اسپانیا بوده است.
طبق گزارش ها پیکه در راس این بازیکنان بوده است و او نیز به این خبر واکنش نشان داده و بسیار عصبانی شده است.
تصاویر دوربین های مدار بسته این شواهد را ضبط کرده است و کارکنان هتل گفته اند که آن را برای تحقیقات پلیس حاضرند ارائه دهند.

 

saeed بازدید : 93 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

پردرآمدترین شغل ها برای زن های ایرانی

پردرآمدترین شغل ها برای زن های ایرانی

این روزها داشتن شغلی پر درآمد دغدغه فکری بسیاری از خانم ها شده است. یک شغل خوب و پردرآمد که با روحیه شما سازگار باشد، نه تنها باعث بالا رفتن استقلال مالی است بلکه از لحاظ روانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. بدون شک برای رسیدن به هر حرفه و شغلی باید مسیری را طی کنیم، پس بهتر است قدم در راهی بگذاریم که می دانیم هدفی طلایی انتظار ما را می کشد. فراموش نکنید که هر راهی مشکلات و سختی های خود را دارد. اگر در طول مسیر به درستی قدم برندارید در آخر راه با مشکل مواجه می شوید و به نتیجه موردنظر نمی رسید. البته در این مشاغل هیچ ترتیب آماری وجود ندارد؛ همه چیز نسبی است و به توانایی های شما بستگی دارد.


 

saeed بازدید : 67 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

این زن فرهنگ دوست دختر و پسر را در ایران رواج داد + عکس

این زن فرهنگ دوست دختر و پسر را در ایران رواج داد + عکس

 لیلی جهان آرا، فرزند عبدالله جهان آرا(تیمسار بازنشسته ارتش)، که به مناسبت ازدواج به حسین علی امیر ارجمند به لیلی امیر ارجمند شهرت یافت، در سال ۱۳۱۷ به دنیا آمد.

لیلی جهان آرا که تحصیلات خود را در سال ۱۳۴۲ با دریافت فوق لیسانس کتابداری از دانشگاه رانگرز نیوجرسی به اتمام رسانید، در دوران قدرت فرح دیبا صمیمی ترین دوست او بود و به این مناسبت به مشاغل متعدد و شامخ دست یافت و آخرین سمت وی عضو هیئت امناء و مدیر عامل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان بود.


 

saeed بازدید : 138 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

هواپیمای جدید و اختصاصی پرسپولیس بازتاب زیادی در محافل ورزشی داشت.


تصاویر:خانمهای مهماندار هواپیمای پرسپولیس

 

saeed بازدید : 50 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

مجری ممنوع‌ التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

مجری ممنوع‌ التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

دیروز در حالی خبر راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس به روی خط خبرگزاری‌ها رفت که محمد رویانیان از رضا رشیدپور مجری مشهور و ممنوع‌التصویر صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان اصلی این شبکه نام برد.

محمد رویانیان با اعلام خبرهای فوق می‌افزاید: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


 

saeed بازدید : 61 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

دستگیری مردی که آبروی بسیاری از زنان مشهور را برده بود!

دستگیری مردی که آبروی بسیاری از زنان مشهور را برده بود!

مردی که ایمیلهای شخصی اسکارلت جوهانسون، میلا کانیس، کریستینا آگویلرا و تعدادی زن دیگر را هک کرده بود به مدت ۱۰ سال زندانی شد. این مرد که کریستوفر چینی نام دارد ، بخاطر دسترسی غیر مجاز به کامپیوتر شخصی این ستاره هالیوودی و استفاده از فایلهای خصوصی آنها مجرم شناخته شد.
بنا به گفته دادستان این پرونده ، کریستوفر چینی بین ماه نوامبر سال ۲۰۱۰ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۱، ایمیلهای بیش از ۵۰ نفر از شخصیتهای مشهور صنعت سینما و موسیقی را هک کرده است .
این هکر بعد از ۱۱ ماه تحقیقات و بررسی ، شناسایی و دستگیر شد.

کریستوفر چینی درباره جرائمی که انجام داده است گفت:” همه چیز از یک کنجکاوی ساده شروع شد، مسلما” مطلع شدن از زندگی خصوصی افرادی که همیشه فقط روی پرده سینماها می بینیم برای همه جالب است …. اما بعد از مدتی به این کار اعتیاد پیدا کردم و دیگر دست خودم نبود.”
او داشتن هرگونه انگیزه جنایی را رد کرد و گفت:” من هرگز نمی خواستم که از این ایمیلها برای باج گیری استفاده کنم”

 

منبع : آفتاب

saeed بازدید : 89 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

به تازگی "لیلا قبادی" مدل 24 ساله ایرانی الاصل اهل کانادا ادعا کرده است که از جولای سال 2012 با کانی وست (همسر کیم کارداشیان) رابطه داشته و هم اکنون نیز که "کیم کارداشیان" دوران بارداری اش را می گذراند، رابطه اش ادامه دارد.

"لیلا قبادی" در توضیح افشاگری های خود گفته است: من قصد دارم خانواده کارداشیان را نابود کنم. این بد است. این بسیار بد و شرم آور است ولی اگر قرار است آنها بچه داشته باشند باید کارداشیان همه چیز را بداند.

"لیلا قبادی" در گفتگو با مجله استار آمریکا گفت: با کانی وست در هتل آتلانتیک رابطه داشته و حتی هفته گذشته نیز این خواننده رپ از او درخواست ملاقات کرده است.

وی گفت: "کانی وست" در رابطه با "کیم کارداشیان" فریب خورده است و این رابطه صرفا برای تبلیغات بوده و چندان جدی نیست.

"کانی وست" نسبت به این ادعا عکس العمل نشان داده و تبلیغی بودن رابطه اش با بازیگر مشهور را رد کرده است.

saeed بازدید : 116 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود.

 

رسانه های عربستان سعودی صبح امروز از بازداشت ۱۰۰ دختر عربستانی در یک جشن شیطان پرستی خبر دادند.


 

این رسانه ها در ادامه افزودند: پس از ابلاغ برخی شهروندان در مورد یک پارتی عجیب غریب در هتلی معروف در استان “الخبر” در جنوب عربستان، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای “هیئت امر به معروف و نهی از منکر” موسوم به پلیس دینی به محل رفته و پس از دقایقی وارد هتل شدند.

 

بعد از بازداشت افراد حاضر در پارتی، مشخص شد که یک دختر ۲۰ ساله، سالن را اجاره کرده و همه دوستان و همفکران شیطان پرست خود را گردهم آورده و جشن شیطان پرستی برگزار کرده بودند.

 

فرمانده پلیس استان “الخبر” نیز ضمن تأیید این خبر، گفت: برای همه افراد بازداشت شده پرونده تشکیل شده و به دادگاه ارسال گردید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی در ادامه افزود: در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود.

 

این فرمانده پلیس سعودی گفت: متأسفانه مشروبات الکلی نیز در جشن سلف شده بود و بسیاری از دختران در حالت مستی بودند. نقاب های مخصوص شیطان پرستان نیز توسط نیروهای ما کشف و ضبط گردید. موزیکی در سالن پخش می شد نیز مخصوص شیطان پرستان بوده است.

 

گفتنی است این اولین باری نیست که جشن های شیطان پرستی در کشور وهابیت برگزار می گردد بلکه حدود یک ماه پیش نیز نیروهای پلیس دینی سعودی با شناسایی یک پارتی مختلط ، نزدیک به ۷۰ شیطان پرست دیگر را بازداشت کردند.

 

saeed بازدید : 44 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 کیم کارداشیان روز شنبه و یک ماه جلوتر از تاریخ موعود، اولین فرزندش را به دنیا آورد. کیم ۳۲ ساله روز پنج شنبه به بیمارستانی در بیورلی هیلز رفت.

بیمارستانی که او رفته است پیش از این انتخاب سلبریتی های بسیاری از جمله بریتنی اسپیرز، ویکتوریا بکهام و جسیکا سیمپسون بوده است.

گفته می شود همسرش کانیه وست و مادرش کریس جنر نیز در بیمارستان و در کنارش حضور داشته اند. حال مادر و فرزند خوب است ولی از آنجا که نوزاد کوچک خانواده کارداشیان ها زود متولد شده در دستگاه قرار دارد.

 

 

 

saeed بازدید : 151 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
عکس های خنده دار از  طنز زیبای بلوتوث
عکس های خنده دار از  طنز زیبای بلوتوث ...بلوتوث مثل یک راز مگو میباشد , فقط لازم است آن را برای گوشی دیگرات بفرستید !
saeed بازدید : 59 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﺴﺮ25ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺵ ﺩﺭ ﻗﻄﺎﺭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ.ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ،ﻗﻄﺎﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩ.ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺷﺮﻭﻉ ﺣﺮﮐﺖ ﻗﻄﺎﺭ ﭘﺴﺮ25ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺷﻮﺭ ﻭ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺪ.ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺮﮐﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻟﺬﺕ ﻟﻤﺲ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ،ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ:ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺎ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﮐﺮﺩ.

ﮐﻨﺎﺭ ﻣﺮﺩ ﺟﻮﺍﻥ ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﭘﺪﺭ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﮐﻮﺩﮎ5ﺳﺎﻟﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ،ﻣﺘﻌﺠﺐ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ.ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ: ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ،ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ،ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻭ ﺍﺑﺮﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﻄﺎﺭ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻥ ﭘﺴﺮ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ.ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ. ﭼﻨﺪ ﻗﻄﺮﻩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﭼﮑﯿﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺬﺕ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ:ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ.ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺭﺩ.ﺁﺏ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﭼﮑﯿﺪ. ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻃﺎﻗﺖ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﺍﻭﺍﯼ ﭘﺴﺮﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﭘﺰﺷﮏ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟ ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﮔﻔﺖ:ﻣﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ.ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺒﯿﻨﺪ...

saeed بازدید : 67 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

نوعی هندوانه که بیشتر در شمال کشور ژاپن می روید دارای قیمتی بسیار بالا است.
این هندوانه که به “هندوانه دانسوکه” مشهور است تنها در بخش های شمالی ژاپن به بار می نشیند و دارای خواص منحصر به فرد خود است.
تنها مشکل این نوع هندوانه قیمت بسیار بالای آن است که می تواند بر حسب مرغوبیت و ورنش قیمت حیرت آور ۶ هزار دلار (حدود ۱۸ میلیون تومان) داشته باشد

 

هندوانه ۱۸ میلیون تومانی ! (تا حالا دیده اید) + عکس|www.shadifun.com

 

از جمله خواص ویژه این هندوانه رنگ شدیدا قرمز آن همچنین طعم شیرین و خاص ،تیره بودن پوست آن وکمیاب بودن آن به نسبت دیگر هندوانه ها است.

saeed بازدید : 201 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

♥ ⊰آمار وحشتناک سقط جنین دختران و زنان ایرانی/نتیجه ابتذال و اختلاط؟ !؟ ؟..√⊱
بررسی سال 77 نشان داد هر سال حدود ۹۰ هزار جنین در کشور به‌صورت قانونی و غیرقانونی سقط می‌شدند

یعنی به‌طور متوسط هر روز ۲۲۱ جنین و هر ساعت ۹ جنین

این حال، مجید ابهری آسیب شناس از افزایش ۱۰ درصدی سقط جنین در ایران نسبت به دهه گذشته خبر می دهد».

saeed بازدید : 107 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سومین سالروز جشن دوقلو ها و چند قلوها بعد از ظهر روز یکشنبه در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش فرارو، سومین سالروز جشن دوقلو ها و چند قلوها بعد از ظهر دیروز به همت انجمن دوقلوها و چند قلوهای ایرانی برای انتخاب همسان ترین و نا همسان ترین دوقلو یا چند قلو در حوزه هنری برگزار شد.

پیش از این قرار بود به منظور رقابت سالم برای مسابقه همسانترین و ناهمسانترین هر یک از اعضا انجمن دوقلوها و چند قلوهای ایرانی در پروفایل خود به افراد شرکت کننده در مسابقه از صفر تا پنج امتیاز می توانند بدهند تا از این طریق همسان ترین و ناهمسان‌ترین دوقلو های امسال انتخاب شوند. عکس‌های زیر از مهر و ایسنا انتخاب شده است.

 

(تصاویر) رقابت همسان و ناهمسانترین دوقلوها

 

saeed بازدید : 205 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به نقل از شیعه آنلاین روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در خبری فاش کرد: نیروهای امنیتی این کشور با حمله به یکی از آپارتمان های واقع در شهر لندن که گمان می کردند در آن تعدادی اسلامگرای افراطی مخفی شده اند، اسلامگرایی را در آنجا پیدا نکردند بلکه متوجه شدند که این محل، یک خانه فساد مربوط به اعراب می باشد.
 
این روزنامه در ادامه نوشت: این نیروهای امنیتی در این حمله خود تعدادی از افراد موجود در آپارتمان را در حالی بازداشت کردند که با لباس های نامناسب در محل حضور داشتند. فایننشال تایمز همچنین نوشت: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد که یکی از افراد بازداشت شده، «سلوی حمد بن جاسم» دختر نخست وزیر قطر است.
او در حالی بازداشت شد که نیمه عریان با یک مرد غیر عرب هم بستر شده بود. این روزنامه افزود: پس از اینکه سفارت قطر از ماجرا اطلاع یافت، فورا اقدامات لازم برای سانسور کامل این خبر را انجام داد اما یکی از نیروهای امنیتی انگلیس این ماجرا را به فایننشال تایمز خبر داد.


روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پایان خبر نوشت : سفارت قطر پیشنهاد پنجاه میلیون دلار داده بود که این خبر منتشر نشود. این حادثه همه نیروهای امنیتی و دستگاه امنیت انگلیس را به  شدت غافلگیر کرده است.
 

saeed بازدید : 115 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

افکارنیوز نوشت:

پرونده زن جوانی که قربانی رابطه‌ای پنهانی شده و در باغ انگور به قتل رسیده‌ بود برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

ماموران پلیس سه سال قبل توسط باغبانی در جریان قتل یک زن قرار گرفتند. مرد باغبان به پلیس گفت جسد زن جوانی را حین آبیاری باغ پیدا کرده ‌است و نمی‌داند او کیست و چطور کشته‌ شده ‌است.

با این گزارش بود که پلیس به باغ انگور رفت و تحقیقات را آغاز کرد. آثار برجای‌مانده روی بدن این زن نشان می‌داد او خفه‌ شده ‌است. مقتول جثه‌ای لاغر داشت و چهره‌اش نشان می‌داد کمتر از ۳۰ سال دارد. با اینکه چند روزی از مرگ زن جوان گذشته و اعضای بدنش در حال متلاشی شدن بود جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

saeed بازدید : 193 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف با زن خیابانی در پارک لاله!

e217bdda560ba887fca5de8aa44b8153

به گزارش “حوادث دات نت” پنج سال پیش حوالی ساعت ۱۱ شب  فردی در پارک دانشجو تهران دستگیر شد که چهره شناخته شده ای در ورزش بود. او که شهرت خود را از فوتبال دارد شاید فکر نمی کرد که در کمتر از پنج دقیقه در محل قرار توسط پلیس دستگیر شود.

 

saeed بازدید : 111 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کوتاهترین داستان عشقی

روزی مردی از یک دختر پرسید:
آیا با من ازدواج می‌کنی؟
دختر جواب داد: نه
و از آن پس مرد شاد زیست، به ماهیگیری و شکار رفت، کلی گلف بازی کرد،تمام مسابقات فوتبال را دید و با هرکه دلش خواست رقصید.
saeed بازدید : 115 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خانم “ایمان عیاد” گوینده فلسطینی اخبار در شبکه خبری الجزیره از این شبکه استعفا داد.


به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، او پس از استعفای خود گفت: “وجدانم اجازه نمی‌دهد در رسانه‌ای کار کنم که سهم به سزایی در ریختن خون مردم عرب داشته است”.
از آغاز انقلاب‌های عربی تاکنون گویندگان سرشناس متعددی از کانال‌های خبری الجزیره و العربیه بخاطر مواضع غیرانسانی و فتنه‌افکنانه آنها در کشورهای عربی استعفا دادند و جذب شبکه‌های خبری معتدل شدند و یا اقدام به راه‌اندازی شبکه خبری مستقل کردند.

عکس : استعفای یک مجری زن

منبع : فان کلوب

saeed بازدید : 656 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

در راستای ایجاد آرم ننگین PEPSI که گفته میشه مخفف واژه
Pay Each Penny Save Israel
یعنی پرداخت هر پنی ذخیره اسراییل است،
خون شرکت های ایرانی بجوش آمده و معانی پنهان اسامی تجاری خود را آشکار کردند تا جواب دندان شکنی به شرکت پپسی داده باشن :

 پفک نمکی = پایمردی فلسطین، کابوس ناگوار ملت کینه توز یهودی.

تک ماکارون = تکنولوژی کشور متجاوز اسرائیل کارامدتر از راه ولایت نیست.

شادنوش = شکست اسراییل دربرابر نیروی ولایتمدار شیعیان.

داماش = دندان اسراییلو مردم ایران شکستند!!!!!

کاله = کشور اسرائیلو له میکنیم !!!!

پگاه = پاشو گمشو اسرائیل هرجایی!!!

بن ساله = بنیامین نتانیاهو، سگ اسرائیلی لندهور

دامداران = دهن این مردم دهاتی اسرائیل را، استغفرا... نذار دهنم باز شه..!!!!


saeed بازدید : 92 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

وقتی شوهر از اندام زنش تعریف کند!! (طنز)

 

asabi[2WwW.Kamyab.IR]

مرد: عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!

زن: از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــگ بووووووود

saeed بازدید : 156 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

متهم به هویت علیرضا ۱۵ ساله در اعترافات خود اظهار داشت: که با گذاشتن نقاب و جعل عنوان نظامی از دختران بد حجاب زورگیری و اخاذی می‌کرد، در نهایت نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: زورگیری ۱۵ ساله که با جعل عنوان از دختران محدوده توچال زورگیری می‌کرد توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

سو استفاده این پسر از دختران توچال

saeed بازدید : 152 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیفانی دختر 28 ساله ایست که در اوکلاهما امریکا زندگی می کند. او مدتی بود که کار خود را به عنوان دستیار معلم در یک دبیرستان آغاز کرده بود اما به دلیل حرکت غیر اخلاقی خود، محکوم به زندان شد!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 1,986
  • بازدید کلی : 26,281
  • کدهای اختصاصی